MC MEDIA NETWORK

May 12, 2021 Wednesday 08:26:21

Εγγραφή στο
Newsletter

Μαρία Κάλλας: Αποκαλύψεις βόμβα σε νέο βιβλίο. Ο Ωνάσης «την είχε ναρκώσει για σεξουαλικούς λόγους»

Ανέκδοτες επιστολές φέρνουν στο φως άγνωστες πτυχές της βασανισμένης ζωής της διάσημης σοπράνο – Έπεσε θύμα εκμετάλλευσης από τον σύζυγό της, τη μητέρα της και τον Αριστοτέλη Ωνάση, ισχυρίζεται η συγγραφέας

Κατέβασε το APP της CYPRUS TIMES! ΕΔΩ για Android και ΕΔΩ για iOS

Άγνωστες πτυχές της βασανισμένης ζωής της Μαρίας Κάλλας φέρνει στο φως μια νέα βιογραφία για τη διάσημη σοπράνο, που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε ανέκδοτες επιστολές και άλλο υλικό το οποίοο συνέλεξε, μετά από κοπιαστική έρευνα, η συγγραφέας Λίντσι Σπενς.

Σύμφωνα με την Guardian, η εικόνα που προκύπτει για τη Μαρία Κάλας μέσα από την έρευνα της Σπενς είναι εκείνη μιας γυναίκας που, ενώ λατρεύτηκε στη σκηνή και αποθεώθηκε από το παγκόσμιο κοινό για το ταλέντο της, δεν γνώρισε ποτέ την αληθινή αγάπη offstage. Η ζωή της φέρεται μάλιστα να υπήρξε ακόμα πιο τραγική απ’ ό,τι πιστευόταν στο παρελθόν, αφού έπεσε θύμα «εκβιασμού από τη μητέρα της, κλοπής από τον σύζυγό της Τζιοβάνι Μπατίστα Μενεγκίνι και βίαιης μεταχείρισης και εγκατάλειψης από τον Αριστοτέλη Ωνάση».

Στο πλαίσιο της έρευνας για την συγγραφή της νεάς βιογραφίας με τίτλο «Cast a Diva: The Hidden Life of Maria Callas» η Σπενς εξασφάλισε πρόσβαση σε ανέκδοτα μέχρι σήμερα γράμματα της Κάλλας και άλλα έγγραφα. Αυτό το υλικό, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα, ρίχνει φως στα «βάσανα που βίωσε μέσα από τον γάμο της», στην «κακοποίηση στην οποία την υπέβαλε ο Ωνάσης» και στη «σεξουαλική παρενόχληση που δέχτηκε» από τον διευθυντή ενός από τα πιο σημαντικά κονσερβατόρια του κόσμου.

Σύμφωνα με τη Σπενς, οι επιστολές που έχουν να κάνουν με τον Ωνάση αποκαλύπτουν τις τραυματικές εμπειρίες που έζησε η Κάλλας, ιδίως όταν, το 1966, η ζωή της απειλήθηκε από την άσκηση σωματικής βίας. «Υπάρχουν επίσης ανατριχιαστικές πληροφορίες από το ημερολόγιο στενού φιλικού της προσώπου που περιγράφουν λεπτομερώς πώς ο Ωνάσης τη νάρκωσε, κυρίως για σεξουαλικούς λόγους. Σήμερα αυτού του είδους η πρακτική θα χαρακτηριζόταν ως date rape (ένας όρος που χρησιμοποιείται ευρέως για να περιγράψει τον βιασμό μιας γυναίκας από άτομο με το οποίο βγήκε ραντεβού)»αναφέρει η βιογράφος.

Σε επιστολή της προς τη γραμματέα της, η Κάλλας εκμυστηρεύεται: «Δεν θα ήθελα [ο Ωνάσης] να μου τηλεφωνήσει και να αρχίσει ξανά να με βασανίζει».

Αναφορικά με τον γάμο της με τον Μενεγκίνι, η Κάλλας γράφει με απόγνωση σε επιστολή: «Ο σύζυγός μου με παρενοχλεί ακόμα, παρότι μου έκλεψε πάνω από τη μισή περιουσία μου, μεταφέροντας τα πάντα στο όνομά του μετά τον γάμο μας… Υπήρξα ανόητη… που τον εμπιστεύτηκα». Η σοπράνο περιέγραφε τον Μενεγκίνι ως «παράσιτο» που «περνιέται για εκατομμυριούχος ενώ δεν έχει δεκάρα».

Σε ένα άλλο γράμμα της αναφέρεται στον τότε πρόεδρο της Σχολής Μουσικής Τζούλιαρντ στη Νέα Υόρκη, ενός παντρεμένου άνδρα που φέρεται να έστρεψε το εκπαιδευτικό προσωπικό εναντίον της και να εμπόδισε την επιστροφή της για ένα ακόμη εξάμηνο επειδή τον απέρριψε ερωτικά. «Ο Πίτερ Μένιν με ερωτεύτηκε. Επειδή όμως εγώ δεν αισθανόμουν το ίδιο αυτόν, εκείνος στράβηκε εναντίον μου», γράφει η Ελληνίδα ντίβα της όπερας σε επιστολή προς τον νονό της.

Η Κάλλας, που γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη από Έλληνες μετανάστες γονείς στο 1923, υπήρξε μία από τις πιο αγαπημένες και αναγνωρισμένες τραγουδίστριες της όπερας παγκοσμίως. Οι ερμηνείες της στην «Τόσκα» στη σκηνή του Κόβεντ Γκάρντεν έχουν περιγραφεί ως μία από τις καλύτερες εμπειρίες όπερας όλων των εποχών.

«Μου δόθηκε πρόσβαση η τρεις τεράστιες συλλογές που κληροδοτήθηκαν σε διάφορα αρχεία το 2019 και, μέχρι σήμερα, δεν είχαν εκδοθεί ποτέ. Ανάμεσα στα έγγραφα βρήκα επιστολές της Κάλλας που αποκάλυπταν τις πιο μύχιες σκέψεις της», λέει η βιογράφος.

Οι νέες αποκαλύψεις έχουν να κάνουν και με τα δύσκολα παιδικά χρόνια της καλλιτέχνιδας στην Ευρώπη. «Η Κάλλας απεχθανόταν τη μητέρα της, που εργαζόταν ως ιερόδουλη κατά τη διάρκεια του πολέμου, επειδή είχε προσπαθήσει να πουλήσει το σώμα της κόρης της σε ναζί στρατιώτες», λέει η Σπενς. Αργότερα, σύμφωνα με την ίδια, η μητέρα της Κάλλας πουλούσε πληροφορίες στον Τύπο και εκβίαζε την κόρη της να κρατήσει το στόμα της κλειστό, γράφοντάς της σε επιστολή: «Ξέρεις τι είναι το πρώτο πράγμα που κάνουν οι καλλιτέχνες του σινεμά με φτωχικές ρίζες όταν γίνονται πλούσιοι: Τον πρώτο κιόλας μήνα ξοδεύουν τα λεφτά τους για να φτιάξουν ένα σπίτι για τους γονείς τους και τους κακομαθαίνουν με πολυτέλειες… Τι έχεις να πεις, Μαρία;»

«Αν είχε υπάρξει αληθινή μητέρα για εμένα πριν από χρόνια, θα την λάτρευα» εκμυστηρεύεται σε επιστολή της σε κοντινό της πρόσωπο η σοπράνο.

Και ο πατέρας όμως της Κάλλας προσπάθησε να την εκμεταλλευτεί, σύμφωνα με τη βιογράφο: «Της είχε γράψει μια επιστολή, παριστάνοντας τον ετοιμοθάνατο σε νοσοκομείο για απόρους, προσπαθώντας να της αποσπάσει σήμερα. Στην πραγματικότητα, είχε μια ελαφριά ασθένεια». «Έχω μπουχτίσει με τον εγωκεντρισμό των γονιών μου και την αδιαφορία απέναντί μου… Δεν θέλω πια να έχουμε καμία σχέση. Ελπίζω να μην το πάρουν μυρωδιά οι εφημερίδες. Τότε πραγματικά θα μετανιώσω την ώρα και τη στιγμή που έχω γονείς», γράφει σε ένα άλλο γράμμα η σοπράνο.

Στο βιβλίο αποκαλύπτονται κρυφές πτυχές της «κόντρας» της Κάλλας με τη μεγάλη της αντίζηλο Ρενάτα Τεμπάλντι, για την οποία η Κάλλας φερόταν να έχει πει κάποτε ότι οι φωνές τους διαφέρουν όσο η σαμπάνια από την Κόκα Κόλα. Η Ιταλίδα σοπράνο από τη μεριά της λεγόταν ότι κατηγορούσε τη διάσημη Ελληνίδα ντίβα ότι δεν έχει καρδιά. Αργότερα και οι δυο απέρριψαν τις φήμες για την κόντρα τους ως αναληθείς. Η Κάλλας επέμεινε σε συνέντευξή της ότι, στη διαβόητή σύγκρισή της, είχε πει «κονιάκ» και όχι «κόκα κόλα» και ότι θα ήθελε πολύ να έχει τη φωνή της Τεμπάλντι, ενώ και η Ιταλίδα προχώρησε σε παρόμοιες φιλοφρονήσεις.

Μια ανέκδοτη μέχρι σήμερα επιστολή όμως αποκαλύπτει ότι οι φήμες είχαν τελικά βάση. «Είναι μοχθηρή και ύπουλη όσο δεν πάει», γράφει η Ελληνίδα σοπράνο για την αντίζηλό της, στο γράμμα που εστάλη το 1957. Σε αυτό κατηγορεί την Τεμπάλντι ότι είχε χρησιμοποιήσει την κόντρα τους για να προωθήσει την καριέρα της και ότι είχε χρησιμοποιήσει το υποτιθέμενο έμφραγμα της μητέρας της για να ακυρώσει την εμφάνισή της στην Metropolitan Opera και να κερδίσει τη συμπάθεια του κοινού. «Έχω βαρεθεί πια αυτήν την εμετική υπόθεση με την “καημένη τη Ρενάτα”… στο Θεό δεν αρέσουν οι μέθοδοί της για να κερδίσει δημοσιότητα και τα όπλα που χρησιμοποιεί εναντίον μου».

Η Κάλλας πέθανε το 1977 σε ηλικία 53 ετών. Το ανέκδοτο υλικό ρίχνει επίσης φως σε άγνωστες λεπτομέρειες για τα προβλήματα υγείας της, που επηρέασαν τις ερμηνείς της τη δεκαετία του ’60, και για την εξάρτησή της από τα φάρμακα. «Εντόπισα τον νευρολόγο που την είχε κουράρει πριν τον θάνατό της. Η Κάλλας υπέφερε από μια νευρομυική ασθένεια, τα συμπτώματα της οποίας ξεκίνησαν τη δεκαετία του ’50, αλλά οι γιατροί τότε είχαν αδιαφορήσει για τόσα τους έλεγε, πιστεύοντάς την τρελή», λέει η συγγραφέας.

Και καταλήγει: «Ο θάνατος της Κάλλας ήταν μια σπαρακτική ιστορία. Μόνη της στο Παρισινό διαμέρισμά της, βασιζόταν στην αποξενωμένη αδελφή της, Τζάκι, και στη φίλη της Βάσω Δεβετζή, για να της δίνουν [το ηρεμιστικό της]. Η ζωή της ήταν γεμάτη τραγωδίες, αλλά ήθελα να της δώσω τη δική της φωνή».

Πηγή: Πρώτο Θέμα

Ανέκδοτες επιστολές φέρνουν στο φως άγνωστες πτυχές της βασανισμένης ζωής της διάσημης σοπράνο – Έπεσε θύμα εκμετάλλευσης από τον σύζυγό της, τη μητέρα της και τον Αριστοτέλη Ωνάση, ισχυρίζεται η συγγραφέας

Άγνωστες πτυχές της βασανισμένης ζωής της Μαρίας Κάλλας φέρνει στο φως μια νέα βιογραφία για τη διάσημη σοπράνο, που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε ανέκδοτες επιστολές και άλλο υλικό το οποίοο συνέλεξε, μετά από κοπιαστική έρευνα, η συγγραφέας Λίντσι Σπενς.

Σύμφωνα με την Guardian, η εικόνα που προκύπτει για τη Μαρία Κάλας μέσα από την έρευνα της Σπενς είναι εκείνη μιας γυναίκας που, ενώ λατρεύτηκε στη σκηνή και αποθεώθηκε από το παγκόσμιο κοινό για το ταλέντο της, δεν γνώρισε ποτέ την αληθινή αγάπη offstage. Η ζωή της φέρεται μάλιστα να υπήρξε ακόμα πιο τραγική απ’ ό,τι πιστευόταν στο παρελθόν, αφού έπεσε θύμα «εκβιασμού από τη μητέρα της, κλοπής από τον σύζυγό της Τζιοβάνι Μπατίστα Μενεγκίνι και βίαιης μεταχείρισης και εγκατάλειψης από τον Αριστοτέλη Ωνάση».

Στο πλαίσιο της έρευνας για την συγγραφή της νεάς βιογραφίας με τίτλο «Cast a Diva: The Hidden Life of Maria Callas» η Σπενς εξασφάλισε πρόσβαση σε ανέκδοτα μέχρι σήμερα γράμματα της Κάλλας και άλλα έγγραφα. Αυτό το υλικό, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα, ρίχνει φως στα «βάσανα που βίωσε μέσα από τον γάμο της», στην «κακοποίηση στην οποία την υπέβαλε ο Ωνάσης» και στη «σεξουαλική παρενόχληση που δέχτηκε» από τον διευθυντή ενός από τα πιο σημαντικά κονσερβατόρια του κόσμου.

Σύμφωνα με τη Σπενς, οι επιστολές που έχουν να κάνουν με τον Ωνάση αποκαλύπτουν τις τραυματικές εμπειρίες που έζησε η Κάλλας, ιδίως όταν, το 1966, η ζωή της απειλήθηκε από την άσκηση σωματικής βίας. «Υπάρχουν επίσης ανατριχιαστικές πληροφορίες από το ημερολόγιο στενού φιλικού της προσώπου που περιγράφουν λεπτομερώς πώς ο Ωνάσης τη νάρκωσε, κυρίως για σεξουαλικούς λόγους. Σήμερα αυτού του είδους η πρακτική θα χαρακτηριζόταν ως date rape (ένας όρος που χρησιμοποιείται ευρέως για να περιγράψει τον βιασμό μιας γυναίκας από άτομο με το οποίο βγήκε ραντεβού)»αναφέρει η βιογράφος.

Σε επιστολή της προς τη γραμματέα της, η Κάλλας εκμυστηρεύεται: «Δεν θα ήθελα [ο Ωνάσης] να μου τηλεφωνήσει και να αρχίσει ξανά να με βασανίζει».

Αναφορικά με τον γάμο της με τον Μενεγκίνι, η Κάλλας γράφει με απόγνωση σε επιστολή: «Ο σύζυγός μου με παρενοχλεί ακόμα, παρότι μου έκλεψε πάνω από τη μισή περιουσία μου, μεταφέροντας τα πάντα στο όνομά του μετά τον γάμο μας… Υπήρξα ανόητη… που τον εμπιστεύτηκα». Η σοπράνο περιέγραφε τον Μενεγκίνι ως «παράσιτο» που «περνιέται για εκατομμυριούχος ενώ δεν έχει δεκάρα».

Σε ένα άλλο γράμμα της αναφέρεται στον τότε πρόεδρο της Σχολής Μουσικής Τζούλιαρντ στη Νέα Υόρκη, ενός παντρεμένου άνδρα που φέρεται να έστρεψε το εκπαιδευτικό προσωπικό εναντίον της και να εμπόδισε την επιστροφή της για ένα ακόμη εξάμηνο επειδή τον απέρριψε ερωτικά. «Ο Πίτερ Μένιν με ερωτεύτηκε. Επειδή όμως εγώ δεν αισθανόμουν το ίδιο αυτόν, εκείνος στράβηκε εναντίον μου», γράφει η Ελληνίδα ντίβα της όπερας σε επιστολή προς τον νονό της.

Η Κάλλας, που γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη από Έλληνες μετανάστες γονείς στο 1923, υπήρξε μία από τις πιο αγαπημένες και αναγνωρισμένες τραγουδίστριες της όπερας παγκοσμίως. Οι ερμηνείες της στην «Τόσκα» στη σκηνή του Κόβεντ Γκάρντεν έχουν περιγραφεί ως μία από τις καλύτερες εμπειρίες όπερας όλων των εποχών.

«Μου δόθηκε πρόσβαση η τρεις τεράστιες συλλογές που κληροδοτήθηκαν σε διάφορα αρχεία το 2019 και, μέχρι σήμερα, δεν είχαν εκδοθεί ποτέ. Ανάμεσα στα έγγραφα βρήκα επιστολές της Κάλλας που αποκάλυπταν τις πιο μύχιες σκέψεις της», λέει η βιογράφος.

Οι νέες αποκαλύψεις έχουν να κάνουν και με τα δύσκολα παιδικά χρόνια της καλλιτέχνιδας στην Ευρώπη. «Η Κάλλας απεχθανόταν τη μητέρα της, που εργαζόταν ως ιερόδουλη κατά τη διάρκεια του πολέμου, επειδή είχε προσπαθήσει να πουλήσει το σώμα της κόρης της σε ναζί στρατιώτες», λέει η Σπενς. Αργότερα, σύμφωνα με την ίδια, η μητέρα της Κάλλας πουλούσε πληροφορίες στον Τύπο και εκβίαζε την κόρη της να κρατήσει το στόμα της κλειστό, γράφοντάς της σε επιστολή: «Ξέρεις τι είναι το πρώτο πράγμα που κάνουν οι καλλιτέχνες του σινεμά με φτωχικές ρίζες όταν γίνονται πλούσιοι: Τον πρώτο κιόλας μήνα ξοδεύουν τα λεφτά τους για να φτιάξουν ένα σπίτι για τους γονείς τους και τους κακομαθαίνουν με πολυτέλειες… Τι έχεις να πεις, Μαρία;»

«Αν είχε υπάρξει αληθινή μητέρα για εμένα πριν από χρόνια, θα την λάτρευα» εκμυστηρεύεται σε επιστολή της σε κοντινό της πρόσωπο η σοπράνο.

Και ο πατέρας όμως της Κάλλας προσπάθησε να την εκμεταλλευτεί, σύμφωνα με τη βιογράφο: «Της είχε γράψει μια επιστολή, παριστάνοντας τον ετοιμοθάνατο σε νοσοκομείο για απόρους, προσπαθώντας να της αποσπάσει σήμερα. Στην πραγματικότητα, είχε μια ελαφριά ασθένεια». «Έχω μπουχτίσει με τον εγωκεντρισμό των γονιών μου και την αδιαφορία απέναντί μου… Δεν θέλω πια να έχουμε καμία σχέση. Ελπίζω να μην το πάρουν μυρωδιά οι εφημερίδες. Τότε πραγματικά θα μετανιώσω την ώρα και τη στιγμή που έχω γονείς», γράφει σε ένα άλλο γράμμα η σοπράνο.

Στο βιβλίο αποκαλύπτονται κρυφές πτυχές της «κόντρας» της Κάλλας με τη μεγάλη της αντίζηλο Ρενάτα Τεμπάλντι, για την οποία η Κάλλας φερόταν να έχει πει κάποτε ότι οι φωνές τους διαφέρουν όσο η σαμπάνια από την Κόκα Κόλα. Η Ιταλίδα σοπράνο από τη μεριά της λεγόταν ότι κατηγορούσε τη διάσημη Ελληνίδα ντίβα ότι δεν έχει καρδιά. Αργότερα και οι δυο απέρριψαν τις φήμες για την κόντρα τους ως αναληθείς. Η Κάλλας επέμεινε σε συνέντευξή της ότι, στη διαβόητή σύγκρισή της, είχε πει «κονιάκ» και όχι «κόκα κόλα» και ότι θα ήθελε πολύ να έχει τη φωνή της Τεμπάλντι, ενώ και η Ιταλίδα προχώρησε σε παρόμοιες φιλοφρονήσεις.

Μια ανέκδοτη μέχρι σήμερα επιστολή όμως αποκαλύπτει ότι οι φήμες είχαν τελικά βάση. «Είναι μοχθηρή και ύπουλη όσο δεν πάει», γράφει η Ελληνίδα σοπράνο για την αντίζηλό της, στο γράμμα που εστάλη το 1957. Σε αυτό κατηγορεί την Τεμπάλντι ότι είχε χρησιμοποιήσει την κόντρα τους για να προωθήσει την καριέρα της και ότι είχε χρησιμοποιήσει το υποτιθέμενο έμφραγμα της μητέρας της για να ακυρώσει την εμφάνισή της στην Metropolitan Opera και να κερδίσει τη συμπάθεια του κοινού. «Έχω βαρεθεί πια αυτήν την εμετική υπόθεση με την “καημένη τη Ρενάτα”… στο Θεό δεν αρέσουν οι μέθοδοί της για να κερδίσει δημοσιότητα και τα όπλα που χρησιμοποιεί εναντίον μου».

Η Κάλλας πέθανε το 1977 σε ηλικία 53 ετών. Το ανέκδοτο υλικό ρίχνει επίσης φως σε άγνωστες λεπτομέρειες για τα προβλήματα υγείας της, που επηρέασαν τις ερμηνείς της τη δεκαετία του ’60, και για την εξάρτησή της από τα φάρμακα. «Εντόπισα τον νευρολόγο που την είχε κουράρει πριν τον θάνατό της. Η Κάλλας υπέφερε από μια νευρομυική ασθένεια, τα συμπτώματα της οποίας ξεκίνησαν τη δεκαετία του ’50, αλλά οι γιατροί τότε είχαν αδιαφορήσει για τόσα τους έλεγε, πιστεύοντάς την τρελή», λέει η συγγραφέας.

Και καταλήγει: «Ο θάνατος της Κάλλας ήταν μια σπαρακτική ιστορία. Μόνη της στο Παρισινό διαμέρισμά της, βασιζόταν στην αποξενωμένη αδελφή της, Τζάκι, και στη φίλη της Βάσω Δεβετζή, για να της δίνουν [το ηρεμιστικό της]. Η ζωή της ήταν γεμάτη τραγωδίες, αλλά ήθελα να της δώσω τη δική της φωνή».

Πηγή: Πρώτο Θέμα

gallery

LIVE: Υποβάλλονται οι υποψηφιότητες για τις βουλευτικές εκλογές

Αναμένεται αριθμός υποψηφίων-ρεκόρ - Αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη «μάχη» της 30ης Μαΐου - Συνεχής Ενημέρωση

Έπεσε από ύψος σε αναβαθμίδα ενώ έκοβε κλαδιά δέντρου… Στο νοσοκομείο 74χρονος

Σε κινητοποίηση Αστυνομία και Πυροσβεστική - Βοήθησαν ο κοινοτάρχης και πολίτες από το χωριό Ασκάς
gallery

«Επέστρεψαν» ξαπλώστρες και ομπρέλες στις παραλίες. Για κολύμπι και ηλιοθεραπεία χωρίς SafePass! (pics)

Δείτε μερικές φωτογραφίες από πολυσύχναστη παραλιακή περιοχή της Λεμεσού #cyprustimes

Κλείνουν ραντεβού για εμβολιασμό τα άτομα ηλικίας 25- 26 χρόνων

Με στόχο την εμβολιαστική κάλυψη του 65% του πληθυσμού τουλάχιστον με την 1η δόση με χρονικό ορίζοντα τα τέλη Ιουνίου

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κύπρο και τον Κόσμο, την ώρα που συμβαίνουν στη Cyprus Times

Top Stories

MC MEDIA NETWORK

Βούρκωσε συγκινημένος ο Παπασταύρου με το «ψωμί της ξενιτιάς»

Τρομερό στιγμιότυπο είχαμε στην εκπομπή TOTAL GREEN. Η Έλενα Ανδρέου τραγούδησε στον Σταύρο Παπασταύρου το «Ψωμί της ξενιτιάς» με τον Πρόεδρο των πρασίνων να δείχνει...

Tom Cruise: Επέστρεψε τις τρεις Χρυσές Σφαίρες του!

Νέο «χαστούκι» στους διοργανωτές Η τελετή απονομής των Χρυσών Σφαιρών το 2022 δεν θα μεταδοθεί από το NBC, καθώς έχει προκληθεί κύμα αντιδράσεων κατά της...

Μπήκε στο στούντιο με… ζιβανία ο Παπαστάυρου (pics)

Μπήκε στο στούντιο με… ζιβανία ο Παπαστάυρου (pics)

Tα πρόσωπα της Κυπριακής τηλεόρασης που παρευρεθήκαν στην κηδεία του Γιώργου Χουλιάρα (Photos)

Τελέστηκε σήμερα το απόγευμα η κηδεία του ανθρώπου που άλλαξε τα τηλεοπτικά δρώμενα στην Κυπριακή τηλεόραση! Σε βαρύ κλίμα και με μεγάλη δυσκολία αποχαιρέτησαν τον...

MC MEDIA NETWORK

Βούρκωσε συγκινημένος ο Παπασταύρου με το «ψωμί της ξενιτιάς»

Τρομερό στιγμιότυπο είχαμε στην εκπομπή TOTAL GREEN. Η Έλενα Ανδρέου τραγούδησε στον Σταύρο Παπασταύρου το «Ψωμί της ξενιτιάς» με τον Πρόεδρο των πρασίνων να δείχνει...

Tom Cruise: Επέστρεψε τις τρεις Χρυσές Σφαίρες του!

Νέο «χαστούκι» στους διοργανωτές Η τελετή απονομής των Χρυσών Σφαιρών το 2022 δεν θα μεταδοθεί από το NBC, καθώς έχει προκληθεί κύμα αντιδράσεων κατά της...

Μπήκε στο στούντιο με… ζιβανία ο Παπαστάυρου (pics)

Μπήκε στο στούντιο με… ζιβανία ο Παπαστάυρου (pics)

Tα πρόσωπα της Κυπριακής τηλεόρασης που παρευρεθήκαν στην κηδεία του Γιώργου Χουλιάρα (Photos)

Τελέστηκε σήμερα το απόγευμα η κηδεία του ανθρώπου που άλλαξε τα τηλεοπτικά δρώμενα στην Κυπριακή τηλεόραση! Σε βαρύ κλίμα και με μεγάλη δυσκολία αποχαιρέτησαν τον...

Lifestyle

Πέμπτη στην Ευρωπαϊκή Ένωση η Κύπρος σε εμβολιασμούς… «Κτίζουμε το τείχος ανοσίας» (ΠΙΝΑΚΑΣ)

Συνεχίζει με γοργούς ρυθμούς το εμβολιαστικό πρόγραμμα... Κτίζουμε το τείχος ανοσίας, αναφέρει σε ανάρτηση του ο Υπουργός Υγείας Κωνσταντίνος Ιωάννου, στην οποία παραθέτει πίνακα με...

Lifestyle

gallery

LIVE: Υποβάλλονται οι υποψηφιότητες για τις βουλευτικές εκλογές

Αναμένεται αριθμός υποψηφίων-ρεκόρ - Αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη «μάχη» της 30ης Μαΐου - Συνεχής Ενημέρωση

Έπεσε από ύψος σε αναβαθμίδα ενώ έκοβε κλαδιά δέντρου… Στο νοσοκομείο 74χρονος

Σε κινητοποίηση Αστυνομία και Πυροσβεστική - Βοήθησαν ο κοινοτάρχης και πολίτες από το χωριό Ασκάς

Advertorials