#mood

Όλες οι Ειδήσεις

Η NASA ενδέχεται να ανακάλυψε αποδείξεις αρχαίας ζωής στον Άρη

Sponsored by exness

Κοντά σε μια σπουδαία ανακάλυψη ενδέχεται να βρίσκεται η NASA!

Χρόνια τώρα, η NASA -και όχι μόνο- ψάχνει αποδείξεις πως κάποτε υπήρχε ζωή στον Άρη.

Φαίνεται, λοιπόν, ότι, τώρα, βρισκόμαστε, ίσως, λίγο πιο κοντά στο να αποδειχθεί ακριβώς αυτό: Ότι στον «γείτονά» μας ζούσε κάποτε… κάτι!

Δύο αστροβιολόγοι από το πανεπιστήμιο Technische του Βερολίνου αναφέρουν πως οργανικές ενώσεις, που ανακαλύφθηκαν πρόσφατα στον «κόκκινο πλανήτη» από το Curiocity της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας, ενδεχομένως αποτελούν σημάδι αρχαίας ζωής στον Άρη!

Οι Δρ Γιάκομπ Χάινζ και Ντιρκ Σούλτσε-Μακούχ τονίζουν πως τα θειοφαίνια, που εντοπίστηκαν από το rover, ήταν εκεί ως αποτέλεσμα βιολογικών διεργασιών.

Στη μελέτη, η οποία δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Astrobiology, σημειώνεται πως τα θειοφαίνια ίσως σχηματίστηκαν από τη διαδικασία μείωσης του θείου εξαιτίας βακτηρίων, που ζούσαν στον Άρη, όταν ο πλανήτης ήταν πιο θερμός και πιο υγρός.

«Αναγνωρίσαμε διάφορες βιολογικές διαδρομές για τα θειοφαίνια, που μοιάζουν πιο πιθανές από αντίστοιχες χημικές, αλλά ακόμη χρειαζόμαστε αποδείξεις», ανέφερε ο Δρ Ντιρκ Σούλτσε-Μακούχ.

Οι επιστήμονες, πάντως, δεν αποκλείουν την πιθανότητα οι συγκεκριμένες χημικές ενώσεις να εμφανίστηκαν στον Άρη ως αποτέλεσμα χημικών αντιδράσεων από συγκρούσεις μετεωριτών.

Όπως και να έχει, τα επόμενα χρόνια θα μάθουμε πολλά πολλά περισσότερα για τον Άρη…

Ακολουθήστε την Cyprus Times στο Google news και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις Ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο στη Cyprus Times