#mood

Όλες οι Ειδήσεις

Αστρονόμοι εντόπισαν σύστημα με τρεις πλανήτες στο μέγεθος της Γης

Sponsored by exness

Πλανητικό σύστημα σε απόσταση 160 ετών φωτός, το οποίο διαθέτει τρεις πλανήτες στο μέγεθος της Γης, ανακάλυψαν αστρονόμοι στην Ισπανία.

Όπως ανακοίνωσαν ο Diez Alonso και η ομάδα του από το Πανεπιστήμιο του Οβιέδο, ανακάλυψαν πλανητικό σύστημα με τρεις βραχώδεις πλανήτες στο μέγεθος της Γης, οι οποίοι δεν αποκλείεται να φιλοξενούν ακόμη και ζωή.

Οι πλανήτες αυτοί κινούνται γύρω από έναν ερυθρό νάνο, η θερμοκρασία του οποίου είναι περίπου στους 3.450 βαθμούς Kelvin, δηλαδή μιάμιση φορά μικρότερη από εκείνη του Ήλιου.

Στο κέντρο του ίδιου πλανητικού συστήματος υπάρχει ένας ακόμη ερυθρός νάνος, γύρω από τον οποίο περιστρέφονται δύο βραχώδεις πλανήτες με μέγεθος διπλάσιο από εκείνο της Γης και τουλάχιστον πέντε φορές βαρύτεροι, οι οποίοι χρειάζονται έξι και 20 γήινες ημέρες αντίστοιχα, για να πραγματοποιήσουν έναν «κύκλο» γύρω από το άστρο τους.

Επόμενος στόχος της επιστημονικής ομάδας είναι η ανάλυση των υλικών που συνθέτουν την ατμόσφαιρα των συγκεκριμένων πλανητών.

Ακολουθήστε την Cyprus Times στο Google news και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις Ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο στη Cyprus Times