MC MEDIA NETWORK

August 16, 2022 Tuesday 08:05:59

Εγγραφή στο
Newsletter


«Δεν θα δεις θέατρο ούτε από το απέναντι πεζοδρόμιο»: Νέα μαρτυρία για τις απειλές Φιλιππίδη


Συνεχίζεται η δίκη με καταθέσεις μαρτύρων κατηγορίας – Χωρίς χειροπέδες στα δικαστήρια

Κατέβασε το APP της CYPRUS TIMES! ΕΔΩ για Android και ΕΔΩ για iOS

Όταν του είπε ότι υπάρχει πρόβλημα στη συμπεριφορά του, ο Πέτρος Φιλιππίδης, εξαγριώθηκε και της είπε ότι «θα φροντίσει να μην δει θέατρο ούτε από το απέναντι πεζοδρόμιο». Ήταν μια από τις χαρακτηριστικές φράσεις που τόνισε σήμερα κατά την ακροαματική διαδικασία ενώπιον Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Αθήνας, ο φίλος της πρώτης γυναίκας που έχει καταγγείλει τον ηθοποιό για βιασμό.

Στην πρώην Σχολή Ευελπίδων ο Πέτρος Φιλιππίδης προσήλθε σήμερα χωρίς αστυνομική φρούρηση, καθώς έχει ήδη αποφυλακιστεί προσωρινά με περιοριστικούς όρους.

Ο μάρτυρας κατηγορίας, κατά την σημερινή κατάθεσή του, ανέφερε ότι «με την Αλεξάνδρα αναπτύξαμε μια στενή, φιλική σχέση, είναι πλέον αδελφική φίλη» και προσέθεσε ότι στις εξετάσεις της σχολής είχε παρακολουθήσει τη διαδικασία και ο Πέτρος Φιλιππιδης μετά από αυτό τηλεφώνησε στην πρώτη καταγγέλλουσα για να τη συγχαρεί και της πρότεινε να βρεθούν για να τη συμβουλεύσει.

Και συνέχισε: «Στη συνάντηση ήταν μόνοι στα γραφεία. Εκείνος είχε ερωτική διάθεση. Εκείνη θέλησε να φύγει από τον χώρο. Ο Φιλιππίδης την εμπόδισε, την έσπρωξε σε ένα τραπέζι και προέβη σε πράξη που συνιστά βιασμό. Η Αλεξάνδρα είχε σοκαριστεί από τη βιαιότητα. Προσπάθησε να αντιδράσει και ο κατηγορούμενος θύμωσε και την άφησε», συμπληρώνοντας ότι του το εκμυστηρεύτηκε η καταγγέλλουσα σε κατ’ ίδιαν συνάντηση.

«Δεν θα ξεχάσω το βλέμμα της» τόνισε.

Όπως κατέθεσε ο μάρτυρας, εξακολουθούσε να της τηλεφωνεί ο κατηγορούμενος. «Δεν ήθελε να έρθει σε ρήξη με έναν τόσο εδραιωμένο άνθρωπο στο χώρο γιατί δεν ήξερε τι συνέπειες θα είχε όλο αυτό. Το Σεπτέμβριο δέχτηκε τηλεφώνημα από τη βοηθό του Αλίνα Κωτσοβούλου για τη δουν για ένα ρόλο. Όταν μου το είπε της είπα να πάει γιατί εκείνος ήταν ο υπαίτιος για κάτι κακό. Έπρεπε να συνεχίσει επαγγελματικά και να αγνοήσει αυτό που έγινε. Αυτό δυστυχώς ήταν μια εδραιωμένη αντίληψη, ότι αυτές τις συμπεριφορές δεν τις καταγγέλλουμε και τις προσπερνάμε».

Στην αναλυτική περιγραφή του ο μάρτυρας, αναφέρθηκε στη δεύτερη συνάντηση, όταν το φερόμενο θύμα πήγε να τον δει για τον ρόλο συνέβησαν τα ίδια, με τον ηθοποιό να κάνει σε βάρος της πράξη που συνιστά βιασμό.

«Μου είπε στο τηλέφωνο πως δεν της αξίζει τέτοια συμπεριφορά και πως δε θα βγει τίποτα από αυτό. Αποφάσισε να φύγει και να μη διεκδικήσει το ρόλο. Εγώ ντρέπομαι γι’ αυτό που θα πω, αλλά της είπα να μείνει και να διεκδικήσει το ρόλο. Ο Φιλιππίδης την πήρε έπειτα από μέρες τηλέφωνο και της μιλούσε σαν να μην έχει συμβεί τίποτα. Είχαν μια έντονη συζήτηση. Εκείνη του είπε ότι υπάρχει πρόβλημα στη συμπεριφορά του κι εκείνος εξαγριώθηκε και της είπε ότι θα φροντίσει να μη δει θέατρο ούτε από το απέναντι πεζοδρόμιο».

Ο διάλογος της έδρας του δικαστηρίου και του μάρτυρα

Μεταξύ της έδρας του δικαστηρίου και του μάρτυρα ακολούθησε ο εξής διάλογος:

Πρόεδρος: Στο ΣΕΗ δεν ανέφερε το πρώτο περιστατικό, ούτε στον εισαγγελέα. Γιατί δεν το ανέφερε;

Μάρτυρας: Η απάντηση είναι πως ήταν ένα γεγονός που τη σόκαρε τόσο βαθιά που προσπάθησε να το απωθήσει. Ήταν η πρώτη φορά. Στο πρώτο είχε παγώσει. Ήταν αυτές οι περιγραφές που ακούμε ότι σου συμβαίνει μια ληστεία και παγωνιές. Στο δεύτερο περιστατικό ήταν διαφορετική η αίσθηση που μου έδωσε εμένα.

Πρόεδρος : Για ποιο λόγο δέχτηκε να πάει και δεύτερη φορά στον κατηγορούμενο; Σας ρωτώ γιατί οι άλλες καταγγέλλουσες είπαν κατηγορηματικά ότι δεν θα συνεργαζόντουσαν μαζί του ξανά.

Μάρτυρας: Ο Φιλιππίδης ήταν ένας άνθρωπος που θα τον συναντούσε πολλές φορές μπροστά της. Η νοοτροπία που υπήρχε ήταν ότι στο θέατρο ματώνουμε, κάνουμε οποιαδήποτε θυσία, ανεξάρτητα από τι μας συμβαίνει ψυχικά ή σωματικά.

Πρόεδρος: Τι σημαίνει ματώνω;

Μάρτυρας: Οποιαδήποτε θυσία. Πήγε και με τη σύμφωνη γνώμη τη δική μου και πίστευε πως δεν θα συμβεί ξανά.

Διευκρινίσεις από τον μάρτυρα ζήτησε η εισαγγελέας

Στη συνέχεια η εισαγγελέας ζήτησε διευκρινίσεις σχετικά με τη φράση του μάρτυρα «στο θέατρο ματώνουμε με οποιαδήποτε θυσία».

Η εισαγγελική λειτουργός ρώτησε τον μάρτυρα αν στη θυσία περιλαμβάνεται και ο βιασμός σε αυτές, και ο μάρτυρας απάντησε: «Δε γνωρίζαμε ότι πρόκειται για βιασμό και το καταλάβαμε τώρα».

Εισαγγελέας: Δεν έχει σημασία που υπάγεται νομικά η πράξη.

Μάρτυρας: Το σκεπτικό μας ήταν ότι βρίσκουμε τη δύναμη να το ξεπεράσουμε.

Εισαγγελέας: Μιλάμε για εισχώρηση στη γενετήσια ζωή. Έχετε την ίδια θεώρηση ακόμα;

Μάρτυρας: Σήμερα ντρέπομαι ειλικρινά για τη θεώρηση που είχα τότε. Ήμουν 21 και τώρα 35.

Εισαγγελέας: Μιλήσατε για «πάγωμα». Σε δεύτερο χρόνο όταν αποφασίζει να καταγγείλει τα γεγονότα στο ΣΕΗ;

Μάρτυρας: Το 2021 είχε πάει μέσα σε όλο αυτό που συνέβαινε τότε για να καταθέσει τη δίκη της εμπειρία. Κατέθεσε όσα μπορούσε να διαχειριστεί ψυχικά.

Εισαγγελέας: Όταν πήγε στον εισαγγελέα ήταν το ίδιο;

Μάρτυρας: Πιστεύω ναι. Δεν το έχουμε ζητήσει.

Εισαγγελέας: Ε, δε μπορεί. Εδώ ειπώθηκαν διαφορετικά πράγματα από το ΣΕΗ μέχρι τον εισαγγελέα και τον ανακριτή.

Πηγή: protothema.gr

Συνεχίζεται η δίκη με καταθέσεις μαρτύρων κατηγορίας – Χωρίς χειροπέδες στα δικαστήρια

Όταν του είπε ότι υπάρχει πρόβλημα στη συμπεριφορά του, ο Πέτρος Φιλιππίδης, εξαγριώθηκε και της είπε ότι «θα φροντίσει να μην δει θέατρο ούτε από το απέναντι πεζοδρόμιο». Ήταν μια από τις χαρακτηριστικές φράσεις που τόνισε σήμερα κατά την ακροαματική διαδικασία ενώπιον Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Αθήνας, ο φίλος της πρώτης γυναίκας που έχει καταγγείλει τον ηθοποιό για βιασμό.

Στην πρώην Σχολή Ευελπίδων ο Πέτρος Φιλιππίδης προσήλθε σήμερα χωρίς αστυνομική φρούρηση, καθώς έχει ήδη αποφυλακιστεί προσωρινά με περιοριστικούς όρους.

Ο μάρτυρας κατηγορίας, κατά την σημερινή κατάθεσή του, ανέφερε ότι «με την Αλεξάνδρα αναπτύξαμε μια στενή, φιλική σχέση, είναι πλέον αδελφική φίλη» και προσέθεσε ότι στις εξετάσεις της σχολής είχε παρακολουθήσει τη διαδικασία και ο Πέτρος Φιλιππιδης μετά από αυτό τηλεφώνησε στην πρώτη καταγγέλλουσα για να τη συγχαρεί και της πρότεινε να βρεθούν για να τη συμβουλεύσει.

Και συνέχισε: «Στη συνάντηση ήταν μόνοι στα γραφεία. Εκείνος είχε ερωτική διάθεση. Εκείνη θέλησε να φύγει από τον χώρο. Ο Φιλιππίδης την εμπόδισε, την έσπρωξε σε ένα τραπέζι και προέβη σε πράξη που συνιστά βιασμό. Η Αλεξάνδρα είχε σοκαριστεί από τη βιαιότητα. Προσπάθησε να αντιδράσει και ο κατηγορούμενος θύμωσε και την άφησε», συμπληρώνοντας ότι του το εκμυστηρεύτηκε η καταγγέλλουσα σε κατ’ ίδιαν συνάντηση.

«Δεν θα ξεχάσω το βλέμμα της» τόνισε.

Όπως κατέθεσε ο μάρτυρας, εξακολουθούσε να της τηλεφωνεί ο κατηγορούμενος. «Δεν ήθελε να έρθει σε ρήξη με έναν τόσο εδραιωμένο άνθρωπο στο χώρο γιατί δεν ήξερε τι συνέπειες θα είχε όλο αυτό. Το Σεπτέμβριο δέχτηκε τηλεφώνημα από τη βοηθό του Αλίνα Κωτσοβούλου για τη δουν για ένα ρόλο. Όταν μου το είπε της είπα να πάει γιατί εκείνος ήταν ο υπαίτιος για κάτι κακό. Έπρεπε να συνεχίσει επαγγελματικά και να αγνοήσει αυτό που έγινε. Αυτό δυστυχώς ήταν μια εδραιωμένη αντίληψη, ότι αυτές τις συμπεριφορές δεν τις καταγγέλλουμε και τις προσπερνάμε».

Στην αναλυτική περιγραφή του ο μάρτυρας, αναφέρθηκε στη δεύτερη συνάντηση, όταν το φερόμενο θύμα πήγε να τον δει για τον ρόλο συνέβησαν τα ίδια, με τον ηθοποιό να κάνει σε βάρος της πράξη που συνιστά βιασμό.

«Μου είπε στο τηλέφωνο πως δεν της αξίζει τέτοια συμπεριφορά και πως δε θα βγει τίποτα από αυτό. Αποφάσισε να φύγει και να μη διεκδικήσει το ρόλο. Εγώ ντρέπομαι γι’ αυτό που θα πω, αλλά της είπα να μείνει και να διεκδικήσει το ρόλο. Ο Φιλιππίδης την πήρε έπειτα από μέρες τηλέφωνο και της μιλούσε σαν να μην έχει συμβεί τίποτα. Είχαν μια έντονη συζήτηση. Εκείνη του είπε ότι υπάρχει πρόβλημα στη συμπεριφορά του κι εκείνος εξαγριώθηκε και της είπε ότι θα φροντίσει να μη δει θέατρο ούτε από το απέναντι πεζοδρόμιο».

Ο διάλογος της έδρας του δικαστηρίου και του μάρτυρα

Μεταξύ της έδρας του δικαστηρίου και του μάρτυρα ακολούθησε ο εξής διάλογος:

Πρόεδρος: Στο ΣΕΗ δεν ανέφερε το πρώτο περιστατικό, ούτε στον εισαγγελέα. Γιατί δεν το ανέφερε;

Μάρτυρας: Η απάντηση είναι πως ήταν ένα γεγονός που τη σόκαρε τόσο βαθιά που προσπάθησε να το απωθήσει. Ήταν η πρώτη φορά. Στο πρώτο είχε παγώσει. Ήταν αυτές οι περιγραφές που ακούμε ότι σου συμβαίνει μια ληστεία και παγωνιές. Στο δεύτερο περιστατικό ήταν διαφορετική η αίσθηση που μου έδωσε εμένα.

Πρόεδρος : Για ποιο λόγο δέχτηκε να πάει και δεύτερη φορά στον κατηγορούμενο; Σας ρωτώ γιατί οι άλλες καταγγέλλουσες είπαν κατηγορηματικά ότι δεν θα συνεργαζόντουσαν μαζί του ξανά.

Μάρτυρας: Ο Φιλιππίδης ήταν ένας άνθρωπος που θα τον συναντούσε πολλές φορές μπροστά της. Η νοοτροπία που υπήρχε ήταν ότι στο θέατρο ματώνουμε, κάνουμε οποιαδήποτε θυσία, ανεξάρτητα από τι μας συμβαίνει ψυχικά ή σωματικά.

Πρόεδρος: Τι σημαίνει ματώνω;

Μάρτυρας: Οποιαδήποτε θυσία. Πήγε και με τη σύμφωνη γνώμη τη δική μου και πίστευε πως δεν θα συμβεί ξανά.

Διευκρινίσεις από τον μάρτυρα ζήτησε η εισαγγελέας

Στη συνέχεια η εισαγγελέας ζήτησε διευκρινίσεις σχετικά με τη φράση του μάρτυρα «στο θέατρο ματώνουμε με οποιαδήποτε θυσία».

Η εισαγγελική λειτουργός ρώτησε τον μάρτυρα αν στη θυσία περιλαμβάνεται και ο βιασμός σε αυτές, και ο μάρτυρας απάντησε: «Δε γνωρίζαμε ότι πρόκειται για βιασμό και το καταλάβαμε τώρα».

Εισαγγελέας: Δεν έχει σημασία που υπάγεται νομικά η πράξη.

Μάρτυρας: Το σκεπτικό μας ήταν ότι βρίσκουμε τη δύναμη να το ξεπεράσουμε.

Εισαγγελέας: Μιλάμε για εισχώρηση στη γενετήσια ζωή. Έχετε την ίδια θεώρηση ακόμα;

Μάρτυρας: Σήμερα ντρέπομαι ειλικρινά για τη θεώρηση που είχα τότε. Ήμουν 21 και τώρα 35.

Εισαγγελέας: Μιλήσατε για «πάγωμα». Σε δεύτερο χρόνο όταν αποφασίζει να καταγγείλει τα γεγονότα στο ΣΕΗ;

Μάρτυρας: Το 2021 είχε πάει μέσα σε όλο αυτό που συνέβαινε τότε για να καταθέσει τη δίκη της εμπειρία. Κατέθεσε όσα μπορούσε να διαχειριστεί ψυχικά.

Εισαγγελέας: Όταν πήγε στον εισαγγελέα ήταν το ίδιο;

Μάρτυρας: Πιστεύω ναι. Δεν το έχουμε ζητήσει.

Εισαγγελέας: Ε, δε μπορεί. Εδώ ειπώθηκαν διαφορετικά πράγματα από το ΣΕΗ μέχρι τον εισαγγελέα και τον ανακριτή.

Πηγή: protothema.gr

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κύπρο και τον Κόσμο, την ώρα που συμβαίνουν στη Cyprus Times

Top Stories

Σχολεία-εργοτάξια και αγώνας για ετοιμότητα πριν το 1ο κουδούνι. «Κόλλησαν» τα κλιματιστικά

Πυρετώδεις εργασίες για να προλάβουν – Μελετούν ακόμη τα σχέδια για τοποθέτηση κλιματιστικών - Τι αναφέρει στη #CyprusTimes ο Ντίνος Έλληνας

Το διπλό παιχνίδι Ερντογάν, οι «προβλέψιμες» κινήσεις και η στάση αναμονής Κύπρου-Ελλάδας

H μεγάλη εικόνα της διεθνούς διπλωματικής σκακιέρας - Τι περιμένουν σε Λευκωσία και Αθήνα #CyprusTimes

MC MEDIA NETWORK

Νέα γκέλα για Λίβερπουλ.. (VIDEO)

Άσχημο ξεκίνημα στη χρονιά για τη Λίβερπουλ. Η ομάδα του Κλοπ, μετά την γκέλα στην έδρα της Φούλαμ, κόλλησε στο 1-1 και με την...

Ρόφημα για αποτοξίνωση μετά το οικογενειακό τραπέζι

Σπιτικό ρόφημα με 4 υλικά που θα αποτοξινώσει τον οργανισμό σου από το φαγοπότι των τελευταίων ημερών Το καλοκαίρι φτάνει στο τέλος τους, οι καταχρήσεις...

Ο Κάσπερ Σμάιχελ έκανε πραγματικότητα το παιδικό όνειρο κάθε φίλου της Λέστερ και… έφυγε! (video)

Ο Κάσπερ Σμάιχελ έκανε πραγματικότητα το παιδικό όνειρο κάθε φίλου της Λέστερ και… έφυγε! (video)

Γιώργος Αμούτζας: Η αντίδραση του όταν ρωτήθηκε για τον χωρισμό του με την Έλενα Πιερίδου

Τι ανέφερε ο ηθοποιός; Συνέντευξη στην εφημερίδα Real life και τη Νίκη Κώτσου παραχώρησε ο Γιώργος Αμούτζας. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: To αγόρι της φωτογραφίας είναι σήμερα γνωστό...

MC MEDIA NETWORK

Νέα γκέλα για Λίβερπουλ.. (VIDEO)

Άσχημο ξεκίνημα στη χρονιά για τη Λίβερπουλ. Η ομάδα του Κλοπ, μετά την γκέλα στην έδρα της Φούλαμ, κόλλησε στο 1-1 και με την...

Ρόφημα για αποτοξίνωση μετά το οικογενειακό τραπέζι

Σπιτικό ρόφημα με 4 υλικά που θα αποτοξινώσει τον οργανισμό σου από το φαγοπότι των τελευταίων ημερών Το καλοκαίρι φτάνει στο τέλος τους, οι καταχρήσεις...

Ο Κάσπερ Σμάιχελ έκανε πραγματικότητα το παιδικό όνειρο κάθε φίλου της Λέστερ και… έφυγε! (video)

Ο Κάσπερ Σμάιχελ έκανε πραγματικότητα το παιδικό όνειρο κάθε φίλου της Λέστερ και… έφυγε! (video)

Γιώργος Αμούτζας: Η αντίδραση του όταν ρωτήθηκε για τον χωρισμό του με την Έλενα Πιερίδου

Τι ανέφερε ο ηθοποιός; Συνέντευξη στην εφημερίδα Real life και τη Νίκη Κώτσου παραχώρησε ο Γιώργος Αμούτζας. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: To αγόρι της φωτογραφίας είναι σήμερα γνωστό...

Lifestyle

Στόχος περισσότερα προγράμματα εξειδικευμένων επαγγελματικών σπουδών τα επόμενα χρόνια, λέει ο Προδρόμου

«Βλέπω να δημιουργούνται έτσι όλες οι προδιαγραφές για πολύ θετικές εξελίξεις και πρόοδο στην επαγγελματική εκπαίδευση» σημειώνει

Lifestyle

gallery

Το παράπονο της Ιωάννας Τούνη στον Δημήτρη Αλεξάνδρου (video)

Η γνωστή Instagrammer εξέφρασε το παράπονό της προς τον αγαπημένο της με ένα story στον προσωπικό της λογαριασμό
gallery

Βίντεο-σοκ: Ανδρας ξυλοκόπησε άγρια τη σύζυγό του σε κέντρο ομορφιάς στο Τουρκμενιστάν

Χτύπησε τη σύζυγό του στο κεφάλι και στη συνέχεια την κλωτσά όσο πιο δυνατά μπορεί

Advertorials