!

ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ

MC MEDIA NETWORK

27 Νοεμβρίου, 2020 Παρασκευή 08:01:50

Εγγραφή στο
Newsletter

!

ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ

Ανησυχία στο TikTok… Έφηβοι «πίνουν» αντιισταμινικά. Νεκρή 15χρονη στις ΗΠΑ

Ανησυχία για το νέο challenge στο TikTok – Έφηβοι «πίνουν» αντιισταμινικά – Νεκρή 15χρονη στις ΗΠΑ

Κατέβασε το APP της CYPRUS TIMES! ΕΔΩ για Android και ΕΔΩ για iOS

Τραγικό θάνατο βρήκε ένα 15χρονο κορίτσι, που πήρε υπερβολική ποσότητα ενός αντιαλλεργικού φαρμάκου για ένα challenge που τείνει να γίνει «μόδα» στο TikTok.

Η Κλόε Φίλιπς από τις ΗΠΑ λέγεται ότι πέθανε αφού πήρε υπερβολική δόση αντιισταμινικών φαρμάκων στο πλαίσιο ενός challenge στο TikTok.

Στο «Benadryl Challenge», όπως ονομάζεται, οι χρήστες καλούνται να πιουν υπερβολικά μεγάλες ποσότητες αντιισταμινικών φαρμάκων για να έρθουν σε κατάσταση «νιρβάνας» αλλά οι επιστήμονες προειδοποιούν ότι η υπερβολική δόση της διφαινυδραμίνης, της ουσίας που περιέχουν τα φάρμακα για τις αλλεργίες, μπορεί να οδηγήσει σε θάνατο.

Η θεία της Κλόε, Τζάνετε Σίσι, Λίζουρ, προειδοποίησε μέσω Facebook για τη νέα αυτή μόδα που κόστισε τη ζωή της ανηψιάς της, αλλά το ποστ έχει πια κατέβει, σύμφωνα με τη «Sun».

«Η υπερβολική δόση Benadryl μπορεί να προκαλέσει επιληπτική κρίση και καρδιακή ανακοπή. Αν υπάρχει τέτοια “μόδα” στο TikTok είναι πολύ επικίνδυνη» είπε ο Ντέιβιντ Τζούρλινκ, επικεφαλής του τμήματος κλινικής φαρμακολογίας και τοξικολογίας στο Πανεπιστήμιο του Τορόντο. «Δεν πρέπει να πειραματίζεται κανείς με τέτοια πράγματα» υπογραμμίζει και εξηγεί ότι η υπερβολική δόση του Benadryl μπορεί να προκαλέσει υπνηλία, σύγχυση, θολή όραση ακόμα και κώμα».

Πηγή: Mirror, Forbes

Ανησυχία για το νέο challenge στο TikTok – Έφηβοι «πίνουν» αντιισταμινικά – Νεκρή 15χρονη στις ΗΠΑ

Τραγικό θάνατο βρήκε ένα 15χρονο κορίτσι, που πήρε υπερβολική ποσότητα ενός αντιαλλεργικού φαρμάκου για ένα challenge που τείνει να γίνει «μόδα» στο TikTok.

Η Κλόε Φίλιπς από τις ΗΠΑ λέγεται ότι πέθανε αφού πήρε υπερβολική δόση αντιισταμινικών φαρμάκων στο πλαίσιο ενός challenge στο TikTok.

Στο «Benadryl Challenge», όπως ονομάζεται, οι χρήστες καλούνται να πιουν υπερβολικά μεγάλες ποσότητες αντιισταμινικών φαρμάκων για να έρθουν σε κατάσταση «νιρβάνας» αλλά οι επιστήμονες προειδοποιούν ότι η υπερβολική δόση της διφαινυδραμίνης, της ουσίας που περιέχουν τα φάρμακα για τις αλλεργίες, μπορεί να οδηγήσει σε θάνατο.

Η θεία της Κλόε, Τζάνετε Σίσι, Λίζουρ, προειδοποίησε μέσω Facebook για τη νέα αυτή μόδα που κόστισε τη ζωή της ανηψιάς της, αλλά το ποστ έχει πια κατέβει, σύμφωνα με τη «Sun».

«Η υπερβολική δόση Benadryl μπορεί να προκαλέσει επιληπτική κρίση και καρδιακή ανακοπή. Αν υπάρχει τέτοια “μόδα” στο TikTok είναι πολύ επικίνδυνη» είπε ο Ντέιβιντ Τζούρλινκ, επικεφαλής του τμήματος κλινικής φαρμακολογίας και τοξικολογίας στο Πανεπιστήμιο του Τορόντο. «Δεν πρέπει να πειραματίζεται κανείς με τέτοια πράγματα» υπογραμμίζει και εξηγεί ότι η υπερβολική δόση του Benadryl μπορεί να προκαλέσει υπνηλία, σύγχυση, θολή όραση ακόμα και κώμα».

Πηγή: Mirror, Forbes

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κύπρο και τον Κόσμο, την ώρα που συμβαίνουν στη Cyprus Times

Top Stories

MC MEDIA NETWORK

Κούσουλος: “Πάντα θα προσπαθούμε για τη νίκη”

Κούσουλος: “Πάντα θα προσπαθούμε για τη νίκη”

MC MEDIA NETWORK

Κούσουλος: “Πάντα θα προσπαθούμε για τη νίκη”

Κούσουλος: “Πάντα θα προσπαθούμε για τη νίκη”

Lifestyle

gallery

Κική Λιτσάκη: Στα 13 μου ήπια τα πρώτα ναρκωτικά… Έφτασα στην κοκαΐνη και την ηρωίνη (video)

Η συνεργάτιδα στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου συγκλονίζει όταν μιλάει για την εφηβεία της

Lifestyle

gallery

Πούτιν: Η κρυφή εξώγαμη κόρη με πρώην καθαρίστρια και νυν… εκατομμυριούχο (pics)

«Κίτρινη δημοσιογραφία» χαρακτήρισε ο εκπρόσωπος του Ρώσου προέδρου το σχετικό δημοσίευμα αντιπολιτευόμενης ιστοσελίδας - Εκπληκτική η ομοιότητα του Πούτιν με την 17χρονη εξώγαμη κόρη...

Advertorials